domingo, 29 de setembro de 2013
French fashion ur mærke LV (Louis Vuitton)
Louis Vuitton (Louis Vuitton), han er en af de mest fremragende læder
design mestre i Frankrigs historie, i Paris i 1854 åbnede den første
kuffert shop opkaldt efter sig selv. Et århundrede senere, Louis Vuitton
blive en af de bedste i området bagage og lædervarer mærke, og bliver
et symbol på high society. I dag har Louis Vuitton mærke ikke kun er
begrænset til design og salg af high-end lædervarer og bagage, men at
blive involveret i mode, tilbehør, sko, tasker, smykker, ure, medier,
vin og andre områder af gigantiske trend indikatorer. LV kuffert fra
begyndelsen til den nu årlige T etape i Paris, konstant skiftende LV
modeshow, LV (Louis Vuitton) har været i stand til at have stået i den
internationale modebranche til den øverste position, stolt hjem
luksusmærker ud i sit eget unikke brand DNA.ga til se marke ure som ure og rolex Day Date
sábado, 28 de setembro de 2013
Digital Luxury Group med Europa stjerne ure verden samarbejde
Digital Luxury Group med Europa stjerne ure verden samarbejde
frigivelsen af WorldWatchReport ™ (World Watch rapport) til
urindustrien siden 2004, giver en global luksus ur forbrugernes
interesser og præferencer eksklusiv analyse. Rapporteret brug af den
ekspertise, Digital Luxury Group, identifikation og analyse af mere end
10 millioner gange og se forbrugerne spontant søge fokus på yderligere
at fremme styrken af luksus ur industrien. Basel World Watch og
Jewellery Fair, Digital Luxury Group vil frigive 9 WorldWatchReport ™
(World Watch og rapporteres), denne undersøgelse spore de 62 brands i 20
større markeder rundt omkring i verden.
Året de tre største markeder er Kina (25,6% markedsandel), USA (19,5% markedsandel) og Storbritannien (8,6% markedsandel). Den stigende globale efterspørgsel efter Kina (op 36%), Brasilien (29,4%), Rusland (28,5%) og Indien (19,7%) BRIC markeder år-til-år referat af rekordvækst stimulation. De tidlige tegn på nedgang i efterspørgslen primært i udviklede og modne vestlige markeder. Det amerikanske marked faldt med 11,6% siden sidste år, et fald på 8,3% i Europa.
Konsolidere den førende position i Kina med 25,6% af den globale søgevolumen, en stigning på 36,0%
Det andet år i træk foran USA, verdens største markedsandel (25,6%) og den stærkeste vækst år-til-år (36,0%) til at konsolidere sin førende position. En fjerdedel af den globale luksus ur søgning fra det kinesiske fastland. Dette års tre bedste mærker: Omega Omega, Rolex Rolex (fra sidste års tredjeplads til andenpladsen) den Longines Longines kom på tredjepladsen. Analyseret 62 mærker, Rolex (97,8%), Den Cartier Cartier Asien (71,6%) og Omega (70,4%) steg mest magtfulde.
Haute Horlogerie (10,1%) og ure og smykker table klasse (+7,7%) af de hurtigst voksende
Bekræftede resultaterne observeret i Haute Horlogerie vist rapporten, der blev offentliggjort i januar i år, i løbet af Genève International Watch Salon (SIHH) Ure er den hurtigst voksende kategori i luksus ure kunder, viste en sund vækst på 10,1%, efterfulgt af eller 7,7% af ure og smykker. Disse to kategorier stærke udvikling i Asien, markedsandelen for 44,2% og 46,8%, henholdsvis, fulgt af Europa (37,5% og 30,7%) og USA (18,3% og 22,5%).
Asien spillede en afgørende rolle i at fremme markedet for alle typer af vækst: besætte den største markedsandel i den hurtigst voksende i Asien. Haute Horlogerie kategori Patek Philippe hundred præstation er særligt imponerende, året for første gang ind i verdens top 10, mere end 50% af den samlede markedsandel i Asien. En anden iøjnefaldende præstation mærke Vacheron Constantin, i den globale rangordning af top 20 (nr. 19), næsten 70% af markedsandelen i Asiens andel af det samlede antal. Ure og smykker table klasse ledet af Cartier på verdensranglisten (langt mere end andre mærker i kategorien), Asien tegnede sig for næsten halvdelen af markedsandelen, og resten ligeligt fordelt mellem Europa og USA.
Industri ledere yderligere indsnævring af kløften mellem Rolex og Omega
I de sidste fem år inden for en fast interval (25 mærker, kun 10 markeder). Yderligere indsnævring af kløften mellem de to førende mærker, efterspørgsel forskel på 2,0 procentpoint (i modsætning til 8,4 procent i 2009) Rolex fortsætter med at lede den globale placering i de mest udviklede og modne markeder (USA, Indien, Europa og Mellemøsten). Omega i store, stærke udviklingsmarkeder (Kina, Brasilien, Rusland, Japan, Asia-Pacific, Latinamerika) fortsatte lederskab for at hjælpe det langsomt og kløften mellem virksomheden reduceret med industriens ledere Rolex.
The Facebook voksende indflydelse i luksus ur kunder: Væksten i antallet af 111%, erhvervsfrekvensen steget med 91% til udgangen af 2012 næsten 50 millioner indsamlede fans, analyseret 62 brands på Facebook, i forhold til sidste år 111%. De mest succesrige brands i hver kategori er: Louis Vuitton (mode ur kategori) 12.170.512 fans, Tiffany & Co (ure og smykker ur kategori) med 3.513.922 fans prestige ure, Tag Heuer TAG Heuer (Kategori) har 805.731 fans, Montblanc (høj ende watch kategori) 374.729 fans, Audemars Piguet (Haute Horlogerie kategori) 374.729 fans. De mærker, bliver bedre til at interagere med fans, selvom den fans erhvervsfrekvensen er fortsat lav, men også gradvist øge, en stigning på 91% (fra 0,49% i 2011 steg til 0,94% i 2012). ga til se marke ure som Rolex ure og rolex Daytona
World Watch rapport
Skift den vigtigste tendens i branchen i 2012: en verden af Haute
Horlogerie rente steg 3,3%, ledet af BRIK-markederne (en stigning på
33,0%)Året de tre største markeder er Kina (25,6% markedsandel), USA (19,5% markedsandel) og Storbritannien (8,6% markedsandel). Den stigende globale efterspørgsel efter Kina (op 36%), Brasilien (29,4%), Rusland (28,5%) og Indien (19,7%) BRIC markeder år-til-år referat af rekordvækst stimulation. De tidlige tegn på nedgang i efterspørgslen primært i udviklede og modne vestlige markeder. Det amerikanske marked faldt med 11,6% siden sidste år, et fald på 8,3% i Europa.
Konsolidere den førende position i Kina med 25,6% af den globale søgevolumen, en stigning på 36,0%
Det andet år i træk foran USA, verdens største markedsandel (25,6%) og den stærkeste vækst år-til-år (36,0%) til at konsolidere sin førende position. En fjerdedel af den globale luksus ur søgning fra det kinesiske fastland. Dette års tre bedste mærker: Omega Omega, Rolex Rolex (fra sidste års tredjeplads til andenpladsen) den Longines Longines kom på tredjepladsen. Analyseret 62 mærker, Rolex (97,8%), Den Cartier Cartier Asien (71,6%) og Omega (70,4%) steg mest magtfulde.
World Watch rapport
Bekræftede resultaterne observeret i Haute Horlogerie vist rapporten, der blev offentliggjort i januar i år, i løbet af Genève International Watch Salon (SIHH) Ure er den hurtigst voksende kategori i luksus ure kunder, viste en sund vækst på 10,1%, efterfulgt af eller 7,7% af ure og smykker. Disse to kategorier stærke udvikling i Asien, markedsandelen for 44,2% og 46,8%, henholdsvis, fulgt af Europa (37,5% og 30,7%) og USA (18,3% og 22,5%).
Asien spillede en afgørende rolle i at fremme markedet for alle typer af vækst: besætte den største markedsandel i den hurtigst voksende i Asien. Haute Horlogerie kategori Patek Philippe hundred præstation er særligt imponerende, året for første gang ind i verdens top 10, mere end 50% af den samlede markedsandel i Asien. En anden iøjnefaldende præstation mærke Vacheron Constantin, i den globale rangordning af top 20 (nr. 19), næsten 70% af markedsandelen i Asiens andel af det samlede antal. Ure og smykker table klasse ledet af Cartier på verdensranglisten (langt mere end andre mærker i kategorien), Asien tegnede sig for næsten halvdelen af markedsandelen, og resten ligeligt fordelt mellem Europa og USA.
Industri ledere yderligere indsnævring af kløften mellem Rolex og Omega
I de sidste fem år inden for en fast interval (25 mærker, kun 10 markeder). Yderligere indsnævring af kløften mellem de to førende mærker, efterspørgsel forskel på 2,0 procentpoint (i modsætning til 8,4 procent i 2009) Rolex fortsætter med at lede den globale placering i de mest udviklede og modne markeder (USA, Indien, Europa og Mellemøsten). Omega i store, stærke udviklingsmarkeder (Kina, Brasilien, Rusland, Japan, Asia-Pacific, Latinamerika) fortsatte lederskab for at hjælpe det langsomt og kløften mellem virksomheden reduceret med industriens ledere Rolex.
The Facebook voksende indflydelse i luksus ur kunder: Væksten i antallet af 111%, erhvervsfrekvensen steget med 91% til udgangen af 2012 næsten 50 millioner indsamlede fans, analyseret 62 brands på Facebook, i forhold til sidste år 111%. De mest succesrige brands i hver kategori er: Louis Vuitton (mode ur kategori) 12.170.512 fans, Tiffany & Co (ure og smykker ur kategori) med 3.513.922 fans prestige ure, Tag Heuer TAG Heuer (Kategori) har 805.731 fans, Montblanc (høj ende watch kategori) 374.729 fans, Audemars Piguet (Haute Horlogerie kategori) 374.729 fans. De mærker, bliver bedre til at interagere med fans, selvom den fans erhvervsfrekvensen er fortsat lav, men også gradvist øge, en stigning på 91% (fra 0,49% i 2011 steg til 0,94% i 2012). ga til se marke ure som Rolex ure og rolex Daytona
quinta-feira, 29 de agosto de 2013
Anbefal den komplekse funktion bulgari første dame armbåndsur
Ændring flade af den naturlige verden resultaterne af den berømte
Bvlgari smykker design området. I dag, natur inspirerede præstationer
BVLGARI ultra-komplicerede ure Il Giardino Tropicale di Bulgari, Bvlgari
kreativt design lysende stjerner. Det samme tid, de ultra-komplicerede
ure som første dame, er det fremkomsten mærker BVLGARI Bulgari formelle
indtræden i feltet af Haute Horlogerie.
Ultra-komplicerede ure Bvlgari Il Giardino Tropicale di Bulgari er på ingen måde simpelt timing værktøj til de mennesker, det fortæller en historie: en historie om BVLGARI Bvlgari, Bvlgari æstetiske værdi historie, en BVLGARI design skabelsesberetningen. Bvlgari ændringer i de seneste par årtier, skønhed af naturen og grænseløs stat og Refining udsøgt design arbejde, resultater udødelige klassiker. Nature-inspireret til at åbne uendelige kreative rum denne Bvlgari smykker mærke startede i Rom, yderst smart design skildrer den evige skønhed.
Smykker mærke Bvlgari Bvlgari årtiers udvikling historie som en ur producent, det fortsætter med at hente inspiration fra den naturlige verden, skønheden i den naturlige freeze-frame design, sprængfyldt ud med tidløs charme. Bvlgari lyse design eller præsentation af farverige blomster og planter, eller ros ubesmittet Pianfei snefnug, eller skitse fantasy uforudsigelige marine liv, Smart naturlige verden fortolkning af glitz. BVLGARI præsenterer den unikke charme af naturen, og stadig overholde de vigtige principper for design - der viser den naturlige farve perle, der fokuserer på en kombination af størrelsen af perle og perle skæring, at skabe en anderledes æstetik.
Naturlig chant
BVLGARI naturen som inspiration for skabelsen af en lang historie, dyr årtier siden var blevet en af Bvlgari vigtige inspirationskilder. Mest prestigefyldte end BVLGARI Serpenti serie til fortolkning af temaet af slangen, er denne klassiske værk bliver en fremragende repræsentant for den internationale fine smykker. Desuden har papegøjer legendariske dyr længe været BVLGARI favor, BVLGARI dyr smykker skabelse og langsigtede herlighed.
End 20 år siden lancerede Bvlgari den Naturalia smykker serien fortsætter med at udforske den ubarmhjertige forfølgelse af den naturlige tema kreativitet inden for smykker. På det tidspunkt. Papegøjen som en unik kreativ metafor fantastisk debut Berømte portræt skud fra modefotograf Helmut Newton, Elizabeth Taylor, Taylor forlod hånd, der holder en grøn papegøje. Bvlgari nyeste reklame filmen, Julianne Moores side til at ledsage to hvide papegøjer. For papegøjen tema i alle aldre, fra BVLGARI anerkendelse for dette emne hostet af rige symbolværdi - i den åndelige verden af sydamerikanske indianere, har papegøje fjer farve en masse symbolik røde vegne af flammen, grøn repræsenterer jord, blå for floder og søer, guld og repræsenterer solen. Disse smukke farver utvivlsomt bærer den uendelige skønhed i livet.
I dag, tiden går, årene forandring. Papegøjen tema igen præsenteret af, at Il Giardino Tropicale di, Bvlgari Series watch ekstraordinær Art Deco charme vise foran verden. Denne ædle sten vagt på vegne af Bvlgari nådesløs forfølgelse af den dekorative kunst, er koncentreret dag BVLGARI øverste position inden for smykker ure. Den bløde elfenben maling gold dial mikro-malet baggrund med mosaik sten skinne nok ved første øjekast: 40 diamant indlæg og mikro-malet oprettelsen af papegøje mønster dial poetisk. Color dream team igen bringe den naturlige tema, at skabe en unik planter og dyr af denne art kongeriger elegante, bløde og harmoniske perfekte scene, silhuet mod den elfenben baggrund og blødt lys perle under mere attraktiv.
Komplekse bevægelser
Quiet, kompakt, bærer drømmen dial BVLGARI anden stor overraskelse: safir skinne support selvoptrækkende tourbillon bevægelse. Denne levende, kompleks bevægelse gennem runde åbne ansigt tydeligt, udhugget en levende papegøje skomagerens ovenfor åbne ansigt.
Diameter 37 mm 18K rosa guld tilbage gennem sagen kan observeres under vægten af 2,42 gram rosa guld oscillerende vægt, opretholde stabil drift af selvoptrækkende bevægelse. Som elegant design af urskive, fuldt bevægelsen af produktionsprocessen arve det øverste niveau specifikation af fanebladet Avanceret. Denne unikke Il Giardino Tropicale di Bulgari luksus ure strengt Nummereret udgave begrænset til 50 år. Den eneste følelse livet smukt elegant dame for at opleve den udsøgte smag af denne guldur, ekstraordinære håndværk og sjældne skønhed.
Dial - top hyldest til føreren af mikro-malet proces
Il Giardino Tropicale di Bulgari ringe til den næsten transcendentale mesterværk, på grund af sin brug af en traditionel kunst blev født i det 16. århundrede - micro-malet proces. Denne proces er fint portrætteret en bred vifte af fortolkning af scenen i det lille billede ovenfor. Siden det 16. århundrede, ikke længere temaet mikro-malet proces stift holde sig til en religiøs allegori, men fokuserer mere på det liv scene, romantisk scene, naturskønne landskaber og portrætter viser. Midten af det 19. århundrede, fødslen af mennesker fotografering teknologi mikro-malet rådnende proces.
Dette sofistikerede ur Bvlgari smykker og Cartier LOVE armbånd Replica indlagt med mikro-malet håndværk en kreativ kombination, fremhæver brandet flittigt udforske traditionelle ur beslutningsproces, samt fremstillingen af traditionelle ur ubegrænset beundring.
Udsøgt dial design og skabelse bærer uret herres tålmodighed og delikat, hvilket netop er værdien af de øverste ur værker. A fine dial håndværkere tilbringe to uger i tilfælde af sikker på at fuldføre.
Produktionsprocessen er langsom og kompliceret - det kræver håndværkere dygtige brug af farver, tegning produktionsprocessen i sådan en lille område på skiven for at fuldføre oprettelsen af de mere vanskelige. Chroma moderat pigment graduering ødelagde kombinerer grundfarve og opløsningsmiddel, samtidig skal bruge lim til at sikre at pigmentet for at opretholde den ønskede stivhed. Tilsyneladende enkel produktionsproces en stor tålmodighed, det tager håndværkere tonegradation farveblanding og balance kun de øverste faglærte håndværkere til at bruge til at fuldføre.
Produktionsprocessen er også brugt til klarlakken at nå den type af glaserede virkning at øge dybden af den urskive afsmeltet emne og lysstyrke. På samme tid, vil håndværkere også står over for flere usikkerheder. Pigment tørrede maling tørre hurtigere rendering hastighed høje krav. Hvert hul mønster i tre pigment (blomsten) til fem (blade) eller otte drifts pigmenter (papegøje), i mellem hvert lag af pigment, skal en håndværker sikre renholdelse af overfladen af skiven, og fjernet overløbshullerne belægninger.
Anvendelse af en kontinuerlig belægning vil medføre oprindeligt valgte farve kedelig, så behovet for at tilføje et lag af uigennemsigtig hvid bund for at sikre, at farven er stadig så lyse som initial.
Tast hvert lag af farve fyld, der skal føres ind i ovnen til affyring. Fyring tid og temperatur skal være helt præcise, strengt sikre, at 80 ° C fyring en time. Næsten en uge, op til 25 gange ovnen fyring, vil skiven fuldføre den storslåede tur, der viser fremragende udsøgt design. Men den komplicerede produktionsproces er ikke slut endnu - det skal først gå gennem smykker indlagt håndværkere 40 brillant udsmykning på det, for det unikke, uundværlige udsøgte dial tilføjer glans. ga til se marke ure som Rolex schweiziske og Bell & Ross Tourbillon and Other
Ultra-komplicerede ure Bvlgari Il Giardino Tropicale di Bulgari er på ingen måde simpelt timing værktøj til de mennesker, det fortæller en historie: en historie om BVLGARI Bvlgari, Bvlgari æstetiske værdi historie, en BVLGARI design skabelsesberetningen. Bvlgari ændringer i de seneste par årtier, skønhed af naturen og grænseløs stat og Refining udsøgt design arbejde, resultater udødelige klassiker. Nature-inspireret til at åbne uendelige kreative rum denne Bvlgari smykker mærke startede i Rom, yderst smart design skildrer den evige skønhed.
Smykker mærke Bvlgari Bvlgari årtiers udvikling historie som en ur producent, det fortsætter med at hente inspiration fra den naturlige verden, skønheden i den naturlige freeze-frame design, sprængfyldt ud med tidløs charme. Bvlgari lyse design eller præsentation af farverige blomster og planter, eller ros ubesmittet Pianfei snefnug, eller skitse fantasy uforudsigelige marine liv, Smart naturlige verden fortolkning af glitz. BVLGARI præsenterer den unikke charme af naturen, og stadig overholde de vigtige principper for design - der viser den naturlige farve perle, der fokuserer på en kombination af størrelsen af perle og perle skæring, at skabe en anderledes æstetik.
Naturlig chant
BVLGARI naturen som inspiration for skabelsen af en lang historie, dyr årtier siden var blevet en af Bvlgari vigtige inspirationskilder. Mest prestigefyldte end BVLGARI Serpenti serie til fortolkning af temaet af slangen, er denne klassiske værk bliver en fremragende repræsentant for den internationale fine smykker. Desuden har papegøjer legendariske dyr længe været BVLGARI favor, BVLGARI dyr smykker skabelse og langsigtede herlighed.
End 20 år siden lancerede Bvlgari den Naturalia smykker serien fortsætter med at udforske den ubarmhjertige forfølgelse af den naturlige tema kreativitet inden for smykker. På det tidspunkt. Papegøjen som en unik kreativ metafor fantastisk debut Berømte portræt skud fra modefotograf Helmut Newton, Elizabeth Taylor, Taylor forlod hånd, der holder en grøn papegøje. Bvlgari nyeste reklame filmen, Julianne Moores side til at ledsage to hvide papegøjer. For papegøjen tema i alle aldre, fra BVLGARI anerkendelse for dette emne hostet af rige symbolværdi - i den åndelige verden af sydamerikanske indianere, har papegøje fjer farve en masse symbolik røde vegne af flammen, grøn repræsenterer jord, blå for floder og søer, guld og repræsenterer solen. Disse smukke farver utvivlsomt bærer den uendelige skønhed i livet.
I dag, tiden går, årene forandring. Papegøjen tema igen præsenteret af, at Il Giardino Tropicale di, Bvlgari Series watch ekstraordinær Art Deco charme vise foran verden. Denne ædle sten vagt på vegne af Bvlgari nådesløs forfølgelse af den dekorative kunst, er koncentreret dag BVLGARI øverste position inden for smykker ure. Den bløde elfenben maling gold dial mikro-malet baggrund med mosaik sten skinne nok ved første øjekast: 40 diamant indlæg og mikro-malet oprettelsen af papegøje mønster dial poetisk. Color dream team igen bringe den naturlige tema, at skabe en unik planter og dyr af denne art kongeriger elegante, bløde og harmoniske perfekte scene, silhuet mod den elfenben baggrund og blødt lys perle under mere attraktiv.
Bulgari Women luksus ure
Quiet, kompakt, bærer drømmen dial BVLGARI anden stor overraskelse: safir skinne support selvoptrækkende tourbillon bevægelse. Denne levende, kompleks bevægelse gennem runde åbne ansigt tydeligt, udhugget en levende papegøje skomagerens ovenfor åbne ansigt.
Diameter 37 mm 18K rosa guld tilbage gennem sagen kan observeres under vægten af 2,42 gram rosa guld oscillerende vægt, opretholde stabil drift af selvoptrækkende bevægelse. Som elegant design af urskive, fuldt bevægelsen af produktionsprocessen arve det øverste niveau specifikation af fanebladet Avanceret. Denne unikke Il Giardino Tropicale di Bulgari luksus ure strengt Nummereret udgave begrænset til 50 år. Den eneste følelse livet smukt elegant dame for at opleve den udsøgte smag af denne guldur, ekstraordinære håndværk og sjældne skønhed.
Dial - top hyldest til føreren af mikro-malet proces
Il Giardino Tropicale di Bulgari ringe til den næsten transcendentale mesterværk, på grund af sin brug af en traditionel kunst blev født i det 16. århundrede - micro-malet proces. Denne proces er fint portrætteret en bred vifte af fortolkning af scenen i det lille billede ovenfor. Siden det 16. århundrede, ikke længere temaet mikro-malet proces stift holde sig til en religiøs allegori, men fokuserer mere på det liv scene, romantisk scene, naturskønne landskaber og portrætter viser. Midten af det 19. århundrede, fødslen af mennesker fotografering teknologi mikro-malet rådnende proces.
Dette sofistikerede ur Bvlgari smykker og Cartier LOVE armbånd Replica indlagt med mikro-malet håndværk en kreativ kombination, fremhæver brandet flittigt udforske traditionelle ur beslutningsproces, samt fremstillingen af traditionelle ur ubegrænset beundring.
Udsøgt dial design og skabelse bærer uret herres tålmodighed og delikat, hvilket netop er værdien af de øverste ur værker. A fine dial håndværkere tilbringe to uger i tilfælde af sikker på at fuldføre.
Produktionsprocessen er langsom og kompliceret - det kræver håndværkere dygtige brug af farver, tegning produktionsprocessen i sådan en lille område på skiven for at fuldføre oprettelsen af de mere vanskelige. Chroma moderat pigment graduering ødelagde kombinerer grundfarve og opløsningsmiddel, samtidig skal bruge lim til at sikre at pigmentet for at opretholde den ønskede stivhed. Tilsyneladende enkel produktionsproces en stor tålmodighed, det tager håndværkere tonegradation farveblanding og balance kun de øverste faglærte håndværkere til at bruge til at fuldføre.
Produktionsprocessen er også brugt til klarlakken at nå den type af glaserede virkning at øge dybden af den urskive afsmeltet emne og lysstyrke. På samme tid, vil håndværkere også står over for flere usikkerheder. Pigment tørrede maling tørre hurtigere rendering hastighed høje krav. Hvert hul mønster i tre pigment (blomsten) til fem (blade) eller otte drifts pigmenter (papegøje), i mellem hvert lag af pigment, skal en håndværker sikre renholdelse af overfladen af skiven, og fjernet overløbshullerne belægninger.
Anvendelse af en kontinuerlig belægning vil medføre oprindeligt valgte farve kedelig, så behovet for at tilføje et lag af uigennemsigtig hvid bund for at sikre, at farven er stadig så lyse som initial.
Tast hvert lag af farve fyld, der skal føres ind i ovnen til affyring. Fyring tid og temperatur skal være helt præcise, strengt sikre, at 80 ° C fyring en time. Næsten en uge, op til 25 gange ovnen fyring, vil skiven fuldføre den storslåede tur, der viser fremragende udsøgt design. Men den komplicerede produktionsproces er ikke slut endnu - det skal først gå gennem smykker indlagt håndværkere 40 brillant udsmykning på det, for det unikke, uundværlige udsøgte dial tilføjer glans. ga til se marke ure som Rolex schweiziske og Bell & Ross Tourbillon and Other
terça-feira, 13 de agosto de 2013
Hvorfor holde konference for kinesiske medier
Art Basel, for første gang i historien for medier til de enkelte
lande at afholde særlige pressekonference. Mens dette års særudstilling,
men i 2014, "der kan være en særudstilling, centraliseret kinesiske
udstillere og udstillinger.
April 26 ved middagstid, viser Basel Watch og Smykker afholdt i historien om den første kinesiske konferencen, som tiltrak mere end 100 journalister. Dette er Art Basel, for første gang i historien til at holde særligt pressemøde for et enkelt landsdækkende medier.
Mr. President RenéKanm schweiziske Exhibition Group i kinesisk åbning, publikum til at tale med en temmelig flydende kinesisk. Ms Basel general manager Sylvie Ritter, Udstillere Udvalg præsident Jacques J. Duchêne, formand for den schweiziske Udstillere Udvalg Fran ois Thiebaud Han er også den første kinesiske medier konference til at tale.
Hvorfor kinesiske medier pressekonference? RenéKanm svaret er, som en schweizisk ur eksporterer det største marked, Kina er meget vigtig. "
De enorme kinesiske marked tegnede sig for næsten 30% af schweiziske ur eksport
Ifølge de officielle statistikker, tiltrak messen 1.450 udstillere, 382 urmager, smykker mærker til at deltage. Den anden dag i udstillingen officielt registrerede kinesiske journalister havde mere end 400 mennesker.
Derudover specielt til Kinas pressekonference, har Expo også indført en række nye initiativer, der Kina. I Basel dagblad offentliggjort i April 25-maj 1, for første gang sluttede den kinesiske version for at lette deltagelse af kinesiske udstillere, journalister læsning.
Af de offentliggjorte data, i 2012 schweiziske ur eksport i stabil vækst, herunder Kina, Hong Kong Kina væksten er meget hurtigt, tegner sig for schweiziske ur eksport andel på knap 30% sidste år.
Udstillingen, antallet af udstillere og booth sidste år var hovedsagelig flad, i alt 272 Hong Kong, Kina, 23 kinesiske fastland selskaber til udstillingen, herunder Fiyta, Langqiao bord, Seagull Watch SEA-GULL Berny Bernie bordet, time2u mode se mange ur selskaber. Hvilket dette bringer mere end 80 stykker af ny tabel Fiyta er mest opmærksomhed, er dette brand for tre på hinanden følgende år i internationale big-besat Hall debut.
RenéKanm Selv om der ikke er nogen specifik udstilling, men i 2014, kan der være en særudstilling, fremvisning udstillere og udstillinger fra Kina.
Kommentar til Apples watch: konkurrence er en god ting vanskelige grænseoverskridende resultater
Konferencen også oprettet en live spørgsmål og svar-session, blev flere sværvægtere fra Basel interviewet på den aktuelle varme emne.
Apple havde annonceret sin hensigt om at komme ind i urindustrien, denne evaluering RenéKanm sagde nogen kommer ind i uret fremstillingsindustrien er en god ting, "konkurrence der ikke er noget dårligt, kan fremme alle fremad, men jeg tror det (Apple) energi, mere på deres egne styrker. "Han sjove fortolkning" watch ikke kun viser tid, mere vigtigt er at vise den charme af en eller anden form som en lommeregner, eleverne må gerne, nogle tabeller kan være så telefoner, men som et ur, vil det ikke have meget succes bordet , er at bo i specifikationen af tabel inde, får en enorm underlig bord, måske ikke en god ting, vi ønsker, er et bord.ga til se marke ure som Rolex ure og rolex Daytona
April 26 ved middagstid, viser Basel Watch og Smykker afholdt i historien om den første kinesiske konferencen, som tiltrak mere end 100 journalister. Dette er Art Basel, for første gang i historien til at holde særligt pressemøde for et enkelt landsdækkende medier.
Mr. President RenéKanm schweiziske Exhibition Group i kinesisk åbning, publikum til at tale med en temmelig flydende kinesisk. Ms Basel general manager Sylvie Ritter, Udstillere Udvalg præsident Jacques J. Duchêne, formand for den schweiziske Udstillere Udvalg Fran ois Thiebaud Han er også den første kinesiske medier konference til at tale.
Hvorfor kinesiske medier pressekonference? RenéKanm svaret er, som en schweizisk ur eksporterer det største marked, Kina er meget vigtig. "
Basel Watch Fair
Ifølge de officielle statistikker, tiltrak messen 1.450 udstillere, 382 urmager, smykker mærker til at deltage. Den anden dag i udstillingen officielt registrerede kinesiske journalister havde mere end 400 mennesker.
Derudover specielt til Kinas pressekonference, har Expo også indført en række nye initiativer, der Kina. I Basel dagblad offentliggjort i April 25-maj 1, for første gang sluttede den kinesiske version for at lette deltagelse af kinesiske udstillere, journalister læsning.
Af de offentliggjorte data, i 2012 schweiziske ur eksport i stabil vækst, herunder Kina, Hong Kong Kina væksten er meget hurtigt, tegner sig for schweiziske ur eksport andel på knap 30% sidste år.
Udstillingen, antallet af udstillere og booth sidste år var hovedsagelig flad, i alt 272 Hong Kong, Kina, 23 kinesiske fastland selskaber til udstillingen, herunder Fiyta, Langqiao bord, Seagull Watch SEA-GULL Berny Bernie bordet, time2u mode se mange ur selskaber. Hvilket dette bringer mere end 80 stykker af ny tabel Fiyta er mest opmærksomhed, er dette brand for tre på hinanden følgende år i internationale big-besat Hall debut.
RenéKanm Selv om der ikke er nogen specifik udstilling, men i 2014, kan der være en særudstilling, fremvisning udstillere og udstillinger fra Kina.
Kommentar til Apples watch: konkurrence er en god ting vanskelige grænseoverskridende resultater
Konferencen også oprettet en live spørgsmål og svar-session, blev flere sværvægtere fra Basel interviewet på den aktuelle varme emne.
Apple havde annonceret sin hensigt om at komme ind i urindustrien, denne evaluering RenéKanm sagde nogen kommer ind i uret fremstillingsindustrien er en god ting, "konkurrence der ikke er noget dårligt, kan fremme alle fremad, men jeg tror det (Apple) energi, mere på deres egne styrker. "Han sjove fortolkning" watch ikke kun viser tid, mere vigtigt er at vise den charme af en eller anden form som en lommeregner, eleverne må gerne, nogle tabeller kan være så telefoner, men som et ur, vil det ikke have meget succes bordet , er at bo i specifikationen af tabel inde, får en enorm underlig bord, måske ikke en god ting, vi ønsker, er et bord.ga til se marke ure som Rolex ure og rolex Daytona
quinta-feira, 25 de julho de 2013
Hvad er en guldbelagt sag
Hvad er en guldbelagt sag?
Forgyldt sag er i semi-stålramme på et lag af guld eller forgyldt legering, guldbelagte lag er normalt mellem 2-20 um. Forgyldt shell farve udseende, de fleste gylden gul, men dette tilfælde utålmodighed slid, vil lang tid gradvist bære nogle af guldet lag, udsætter den nederste shell farve, påvirker udseendet. Afhængigt af situationen:
Guld layer 2 um, og efter seks måneder vil gradvist panorere farve.
Guld layer 3-5 um, kan guldlaget holde 1-2 år.
Guld lag 5-7μm kan guldlaget holde 2-3 år.
8-10 um guld lag, kan guldlaget holde 3-5 år.
I 10 um guldbelægning løbet guldlaget kan opretholde mere end 5 år.
I 20 um eller 20 um guldbelægning løbet guldlaget kan opretholdes i 10 år.
Dette er under normale omstændigheder at opretholde livet, men i tilfælde af syre, base, salt eller ætsende gas effekter, guld lag til at holde liv vil blive stærkt reduceret. Udseende kantede friktion dele er mere modtagelige for falme nemt.
Generel import se ikke mere end 5 um guld mærket lag. Guld lag 10 um eller mere, nogle producenter i tilfælde af tabellen viser, at øret. De fleste forgyldt tilfældet med rustfrit stål bagside.ga til se marke ure som replika Rolex ure og rolex GMT
Forgyldt sag er i semi-stålramme på et lag af guld eller forgyldt legering, guldbelagte lag er normalt mellem 2-20 um. Forgyldt shell farve udseende, de fleste gylden gul, men dette tilfælde utålmodighed slid, vil lang tid gradvist bære nogle af guldet lag, udsætter den nederste shell farve, påvirker udseendet. Afhængigt af situationen:
Guld layer 2 um, og efter seks måneder vil gradvist panorere farve.
Guld layer 3-5 um, kan guldlaget holde 1-2 år.
Guld lag 5-7μm kan guldlaget holde 2-3 år.
8-10 um guld lag, kan guldlaget holde 3-5 år.
I 10 um guldbelægning løbet guldlaget kan opretholde mere end 5 år.
I 20 um eller 20 um guldbelægning løbet guldlaget kan opretholdes i 10 år.
Dette er under normale omstændigheder at opretholde livet, men i tilfælde af syre, base, salt eller ætsende gas effekter, guld lag til at holde liv vil blive stærkt reduceret. Udseende kantede friktion dele er mere modtagelige for falme nemt.
Generel import se ikke mere end 5 um guld mærket lag. Guld lag 10 um eller mere, nogle producenter i tilfælde af tabellen viser, at øret. De fleste forgyldt tilfældet med rustfrit stål bagside.ga til se marke ure som replika Rolex ure og rolex GMT
domingo, 9 de junho de 2013
Patek Philippe kunst på vegne af et symbol på luksus
Patek Philippe Patek
Philippe er stadig verdens eneste manuelt raffineret og kan gøres i den
oprindelige producent af alle tabulering processen og overholde se den
traditionelle proces. Den
schweiziske ur industrien, siger de traditionelle fremstillings praksis
som Genève 7 slags traditionel urmager, hvilket betyder en kombination
af designere, urmagere, guldsmed, armbånd Carpenter, billedhugger,
porcelænsmaler og guldsmedens traditionelle håndværk. Overbevist om, at Patek Philippe ure er produceret af sådanne håndværksmester dygtige kunstskatte, der er mest stolt af Patek Philippe ure Features.
Patek Philippe fabrik præget af en ridder sværd og præst i cross kombination, også kaldet "卡勒多拉巴cross. Dets oprindelse er: 1185, Spanien kaldes卡勒多拉巴's byer var påvirket af den mauriske invasion, den modige præst Raymond og Knight Bendigo Belas Case førte desperate mennesker i krigen i modstandsbevægelsen mod Japan, efterhånden mauriske kørsel væk. Præsten (cross) og Knight (sværd), sammen har blevet et symbol på højtidelig og tapperhed. Dette symboliserer blot repræsenterer den samarbejdsånd af Anthony Butterfield og Jane Patek Philippe. Ligesom Patek Philippe teknisk præstation. Begyndte at bruge fabrikken standard fra 1857. Følg skiltene på i århundreder, Patek Philippe det har en super vitalitet denne vitalitet er den rørende historie bag dette frem.
Gennem årene har Patek Philippe altid været bekymret for en tendens, et stærkt incitament til at videreføre sine fine traditioner for perfusion urmager. Denne tendens er relateret til tendensen meter komplekse funktioner og super-komplekse funktioner får mere opmærksomhed, samt en bred vifte af komplekse funktioner watch mere og mere begunstiget af kvinder. Debut trilogi i 2012, Patek Philippe nye Basel International Watch og Jewellery Show er indlysende: den stil af en klassisk dobbelt Ref.5204 sekunder kronograf evighedskalender se fremkomsten af denne erklæring patent kronograf bevægelse traditionelle Patek Philippe kronograf perfekt afslutning på trilogien. Ladies First ultra-tynde evighedskalender watch Ref.7140 ny fortolkning af en kompliceret kalender ur charme charme, blændende diamanter indlagt forlader at plukke kvinder helt fantastisk ur. Emaljen er faktisk kvarts , feldspat, borax og fluor silikat materiale efter høj temperatur sintring på 800 grader Celsius fastgjort på overfladen af metal eller keramik glasur "er hovedrollen bruges til at dekorere og rust-bevis. vores fælles liv emalje gryder og pander, cloisonne apparater osv., alle hører til omfanget af emaljen. 1918-1956, emalje og emalje er det samme koncept. Den tidligere udenlandske engelsk ordforråd, emalje og emalje stadig kombineret emalje sigt. Emalje ure i mere end bruges til at ringe til et Athen konfigurere 2892-A2 bevægelse 18K guld ur , der er udstyret med emalje skive kan sælges mere end 20 millioner. Eller Patek Philippe emalje snarere art. Den hjemmet er det REF.5116G, men med en hvid emalje urskive, Patek Philippe priser, men prissætning med almindelige dial REF.5119G.
De er de eneste virkelig uafhængig schweiziske ur én fra start til slut, er deres egen produktion, uddannelse en Patek Philippe (Patek Philippe) urmager tage 10 år. Teknologien kan ses fra Patek Philippe er absolut første klasse. Uret entusiaster adel flag, har en Patek Philippe bordet, den ædle kunst rige og dyre materialer til at forme Patek Philippe varige mærke effekten. Så tidligt som det 16. århundrede, uret fremstillingsindustrien kulturen i Geneve opløbet. Urmagere i Genève tidligt ikke alene er den teknologi division, med en sortere i næsten fanatisk nidkærhed, for at arbejde på at nå perfektion i udseende og ydeevne.
Patek Philippe ure, som begyndte i 1839, den berømte schweiziske ur mærke er en $ 13.000 til 20.000 dollars, den gennemsnitlige detailpris for hver tabel. Patek Philippe Sydkorea teknisk set har været i samme branche ledende stilling, med en række patenter, sine ure er fra fabrikken behandlet med håndlavede insistere på kvalitet, smukke, pålidelige og af fremragende traditionelle, Pictet Feili sin stærke kvalitetsbevidsthed, fantastiske teknologi, en lind strøm af innovation skaber et universelt respekteret ur mærker.
ga til se marke ure som Rolex kopier og Bell & Ross 42mm Model
Patek Philippe fabrik præget af en ridder sværd og præst i cross kombination, også kaldet "卡勒多拉巴cross. Dets oprindelse er: 1185, Spanien kaldes卡勒多拉巴's byer var påvirket af den mauriske invasion, den modige præst Raymond og Knight Bendigo Belas Case førte desperate mennesker i krigen i modstandsbevægelsen mod Japan, efterhånden mauriske kørsel væk. Præsten (cross) og Knight (sværd), sammen har blevet et symbol på højtidelig og tapperhed. Dette symboliserer blot repræsenterer den samarbejdsånd af Anthony Butterfield og Jane Patek Philippe. Ligesom Patek Philippe teknisk præstation. Begyndte at bruge fabrikken standard fra 1857. Følg skiltene på i århundreder, Patek Philippe det har en super vitalitet denne vitalitet er den rørende historie bag dette frem.
Gennem årene har Patek Philippe altid været bekymret for en tendens, et stærkt incitament til at videreføre sine fine traditioner for perfusion urmager. Denne tendens er relateret til tendensen meter komplekse funktioner og super-komplekse funktioner får mere opmærksomhed, samt en bred vifte af komplekse funktioner watch mere og mere begunstiget af kvinder. Debut trilogi i 2012, Patek Philippe nye Basel International Watch og Jewellery Show er indlysende: den stil af en klassisk dobbelt Ref.5204 sekunder kronograf evighedskalender se fremkomsten af denne erklæring patent kronograf bevægelse traditionelle Patek Philippe kronograf perfekt afslutning på trilogien. Ladies First ultra-tynde evighedskalender watch Ref.7140 ny fortolkning af en kompliceret kalender ur charme charme, blændende diamanter indlagt forlader at plukke kvinder helt fantastisk ur. Emaljen er faktisk kvarts , feldspat, borax og fluor silikat materiale efter høj temperatur sintring på 800 grader Celsius fastgjort på overfladen af metal eller keramik glasur "er hovedrollen bruges til at dekorere og rust-bevis. vores fælles liv emalje gryder og pander, cloisonne apparater osv., alle hører til omfanget af emaljen. 1918-1956, emalje og emalje er det samme koncept. Den tidligere udenlandske engelsk ordforråd, emalje og emalje stadig kombineret emalje sigt. Emalje ure i mere end bruges til at ringe til et Athen konfigurere 2892-A2 bevægelse 18K guld ur , der er udstyret med emalje skive kan sælges mere end 20 millioner. Eller Patek Philippe emalje snarere art. Den hjemmet er det REF.5116G, men med en hvid emalje urskive, Patek Philippe priser, men prissætning med almindelige dial REF.5119G.
De er de eneste virkelig uafhængig schweiziske ur én fra start til slut, er deres egen produktion, uddannelse en Patek Philippe (Patek Philippe) urmager tage 10 år. Teknologien kan ses fra Patek Philippe er absolut første klasse. Uret entusiaster adel flag, har en Patek Philippe bordet, den ædle kunst rige og dyre materialer til at forme Patek Philippe varige mærke effekten. Så tidligt som det 16. århundrede, uret fremstillingsindustrien kulturen i Geneve opløbet. Urmagere i Genève tidligt ikke alene er den teknologi division, med en sortere i næsten fanatisk nidkærhed, for at arbejde på at nå perfektion i udseende og ydeevne.
Patek Philippe ure, som begyndte i 1839, den berømte schweiziske ur mærke er en $ 13.000 til 20.000 dollars, den gennemsnitlige detailpris for hver tabel. Patek Philippe Sydkorea teknisk set har været i samme branche ledende stilling, med en række patenter, sine ure er fra fabrikken behandlet med håndlavede insistere på kvalitet, smukke, pålidelige og af fremragende traditionelle, Pictet Feili sin stærke kvalitetsbevidsthed, fantastiske teknologi, en lind strøm af innovation skaber et universelt respekteret ur mærker.
domingo, 2 de junho de 2013
Patek Philippe ha lasciato la mano sulla catena cronometro
Patek Philippe fabbrica segnata dalla spada di un cavaliere e il pastore della combinazione croce, chiamato anche "croce. La
sua origine è: 1185, Spagna chiamato della città sono stati colpiti
dalla invasione moresca, il coraggioso sacerdote Raymond e Cavaliere
Bendigo Belas Caso ha portato gente disperata nella guerra di resistenza
contro il Giappone, in auto alla fine moresco via.
Nella famosa fabbrica di macchine antiche function watch() { [native code] } , Diversa progettazione meccanica dei secondi, e qualche altra prestazione complessa (ad esempio Calendario, la primavera ha colpito la "fase della luna." Allarme) una combinazione di entrambi una varietà di scopi. Serie ad alta parti e tesori precisione perfetta, è diventata la raccolta e gli oggetti delle antiche ventilatori da tavolo. A causa del numero limitato di sopravvivere alla difficile insistere.
Disegni PP (Patek Philippe) è stato perfezionato nel 1913 a 18 K oro "doppio calcolo dell'ago secondi" orologio, è la mano sinistra sulla catena ", le parti originali, design unico, molto raro. La collezione autore di tavolo antico dove quattro decenni, visti solo una tabella del nome dello stesso tipo di pianta, anzi inestimabile.
Patek Philippe Patek Philippe è ancora il mondo è solo raffinato manualmente e può essere fatto in il produttore originale di tutto il processo di tabulazione e di aderire a guardare il processo tradizionale. L'industria orologiera svizzera, ha detto che le tradizionali pratiche di fabbricazione, come Ginevra 7 tipi di tradizione orologiera, il che significa una combinazione di designer, orologiai, orafi, braccialetto di Carpenter, scultore, pittore porcellana e mestieri tradizionali del gioielliere. Convinti che Patek Philippe orologi sono prodotto da tale maestro artigiano abile tesori d'arte, che è più orgoglioso di Patek Philippe orologi Caratteristiche.
Più manodopera e semplice macchina del tempo-assistita, a differenza di età del computer di oggi così avanzata tecnologia orologiera. "Doppio ago dei secondi" possono utilizzare lo stesso record di orologio due volte, due secondi, per continuare a premere rispettivamente, fermarsi e tornare indietro fino all'inizio della posizione dinamica, da due manipolato, premendo un pulsante, di solito utilizzato per la prova Trackwork corse di cavalli, nuoto, corsa e altri sport. La sinistra orologi "Convenienza solita persona mancina.
Il passato mi sono "a doppio ago secondo orologio da tasca; nell'antica era di orologi meccanici , In particolare orologi apparsi ufficialmente il primo decennio o giù di lì, dovrebbero meccanici complessi "doppio conteggio secondi ago (comunemente noto come" double-Happy Valley) significa dal sacchetto all'interno del case del grande spessore, compresso in un piccolo e sottile orologio da polso, è Non è facile.
Per "il processo unico Patek Philippe e la tecnologia si fondono per rompere la tradizione e creare un ambiente di lavoro migliore, Patek Philippe è attualmente presidente e amministratore delegato di Philip Po · Shi Dong signor Dal 1988 ha iniziato la pianificazione e la costruzione del nuovo stabilimento in uno tetto. " Il nuovo impianto è stato completato e aperto a diventare un completo "nelle fabbriche tavolo, accanto fabbrica a un antico castello è stato ristrutturato e trasformato in un Treasures Museum privata a Ginevra.
see more watch replicas and Bvlgari Diagono
Nella famosa fabbrica di macchine antiche function watch() { [native code] } , Diversa progettazione meccanica dei secondi, e qualche altra prestazione complessa (ad esempio Calendario, la primavera ha colpito la "fase della luna." Allarme) una combinazione di entrambi una varietà di scopi. Serie ad alta parti e tesori precisione perfetta, è diventata la raccolta e gli oggetti delle antiche ventilatori da tavolo. A causa del numero limitato di sopravvivere alla difficile insistere.
Disegni PP (Patek Philippe) è stato perfezionato nel 1913 a 18 K oro "doppio calcolo dell'ago secondi" orologio, è la mano sinistra sulla catena ", le parti originali, design unico, molto raro. La collezione autore di tavolo antico dove quattro decenni, visti solo una tabella del nome dello stesso tipo di pianta, anzi inestimabile.
Patek Philippe Patek Philippe è ancora il mondo è solo raffinato manualmente e può essere fatto in il produttore originale di tutto il processo di tabulazione e di aderire a guardare il processo tradizionale. L'industria orologiera svizzera, ha detto che le tradizionali pratiche di fabbricazione, come Ginevra 7 tipi di tradizione orologiera, il che significa una combinazione di designer, orologiai, orafi, braccialetto di Carpenter, scultore, pittore porcellana e mestieri tradizionali del gioielliere. Convinti che Patek Philippe orologi sono prodotto da tale maestro artigiano abile tesori d'arte, che è più orgoglioso di Patek Philippe orologi Caratteristiche.
Più manodopera e semplice macchina del tempo-assistita, a differenza di età del computer di oggi così avanzata tecnologia orologiera. "Doppio ago dei secondi" possono utilizzare lo stesso record di orologio due volte, due secondi, per continuare a premere rispettivamente, fermarsi e tornare indietro fino all'inizio della posizione dinamica, da due manipolato, premendo un pulsante, di solito utilizzato per la prova Trackwork corse di cavalli, nuoto, corsa e altri sport. La sinistra orologi "Convenienza solita persona mancina.
Il passato mi sono "a doppio ago secondo orologio da tasca; nell'antica era di orologi meccanici , In particolare orologi apparsi ufficialmente il primo decennio o giù di lì, dovrebbero meccanici complessi "doppio conteggio secondi ago (comunemente noto come" double-Happy Valley) significa dal sacchetto all'interno del case del grande spessore, compresso in un piccolo e sottile orologio da polso, è Non è facile.
Per "il processo unico Patek Philippe e la tecnologia si fondono per rompere la tradizione e creare un ambiente di lavoro migliore, Patek Philippe è attualmente presidente e amministratore delegato di Philip Po · Shi Dong signor Dal 1988 ha iniziato la pianificazione e la costruzione del nuovo stabilimento in uno tetto. " Il nuovo impianto è stato completato e aperto a diventare un completo "nelle fabbriche tavolo, accanto fabbrica a un antico castello è stato ristrutturato e trasformato in un Treasures Museum privata a Ginevra.
Assinar:
Postagens (Atom)