Digital Luxury Group med Europa stjerne ure verden samarbejde
frigivelsen af WorldWatchReport ™ (World Watch rapport) til
urindustrien siden 2004, giver en global luksus ur forbrugernes
interesser og præferencer eksklusiv analyse. Rapporteret brug af den
ekspertise, Digital Luxury Group, identifikation og analyse af mere end
10 millioner gange og se forbrugerne spontant søge fokus på yderligere
at fremme styrken af luksus ur industrien. Basel World Watch og
Jewellery Fair, Digital Luxury Group vil frigive 9 WorldWatchReport ™
(World Watch og rapporteres), denne undersøgelse spore de 62 brands i 20
større markeder rundt omkring i verden.
Skift den vigtigste tendens i branchen i 2012: en verden af Haute
Horlogerie rente steg 3,3%, ledet af BRIK-markederne (en stigning på
33,0%)
Året de tre største markeder er Kina (25,6% markedsandel), USA (19,5%
markedsandel) og Storbritannien (8,6% markedsandel). Den stigende
globale efterspørgsel efter Kina (op 36%), Brasilien (29,4%), Rusland
(28,5%) og Indien (19,7%) BRIC markeder år-til-år referat af rekordvækst
stimulation. De tidlige tegn på nedgang i efterspørgslen primært i
udviklede og modne vestlige markeder. Det amerikanske marked faldt med
11,6% siden sidste år, et fald på 8,3% i Europa.
Konsolidere den førende position i Kina med 25,6% af den globale søgevolumen, en stigning på 36,0%
Det andet år i træk foran USA, verdens største markedsandel (25,6%) og
den stærkeste vækst år-til-år (36,0%) til at konsolidere sin førende
position. En fjerdedel af den globale luksus ur søgning fra det
kinesiske fastland. Dette års tre bedste mærker: Omega Omega, Rolex
Rolex (fra sidste års tredjeplads til andenpladsen) den Longines
Longines kom på tredjepladsen. Analyseret 62 mærker, Rolex (97,8%), Den
Cartier Cartier Asien (71,6%) og Omega (70,4%) steg mest magtfulde.
Haute Horlogerie (10,1%) og ure og smykker table klasse (+7,7%) af de hurtigst voksende
Bekræftede resultaterne observeret i Haute Horlogerie vist rapporten,
der blev offentliggjort i januar i år, i løbet af Genève International
Watch Salon (SIHH) Ure er den hurtigst voksende kategori i luksus ure
kunder, viste en sund vækst på 10,1%, efterfulgt af eller 7,7% af ure
og smykker. Disse to kategorier stærke udvikling i Asien, markedsandelen
for 44,2% og 46,8%, henholdsvis, fulgt af Europa (37,5% og 30,7%) og
USA (18,3% og 22,5%).
Asien spillede en afgørende rolle i at fremme markedet for alle typer af
vækst: besætte den største markedsandel i den hurtigst voksende i
Asien. Haute Horlogerie kategori Patek Philippe hundred præstation er
særligt imponerende, året for første gang ind i verdens top 10, mere end
50% af den samlede markedsandel i Asien. En anden iøjnefaldende
præstation mærke Vacheron Constantin, i den globale rangordning af top
20 (nr. 19), næsten 70% af markedsandelen i Asiens andel af det samlede
antal. Ure og smykker table klasse ledet af Cartier på verdensranglisten
(langt mere end andre mærker i kategorien), Asien tegnede sig for
næsten halvdelen af markedsandelen, og resten ligeligt fordelt mellem
Europa og USA.
Industri ledere yderligere indsnævring af kløften mellem Rolex og Omega
I de sidste fem år inden for en fast interval (25 mærker, kun 10
markeder). Yderligere indsnævring af kløften mellem de to førende
mærker, efterspørgsel forskel på 2,0 procentpoint (i modsætning til 8,4
procent i 2009) Rolex fortsætter med at lede den globale placering i de
mest udviklede og modne markeder (USA, Indien, Europa og Mellemøsten).
Omega i store, stærke udviklingsmarkeder (Kina, Brasilien, Rusland,
Japan, Asia-Pacific, Latinamerika) fortsatte lederskab for at hjælpe det
langsomt og kløften mellem virksomheden reduceret med industriens
ledere Rolex.
The Facebook voksende indflydelse i luksus ur kunder: Væksten i antallet
af 111%, erhvervsfrekvensen steget med 91% til udgangen af 2012
næsten 50 millioner indsamlede fans, analyseret 62 brands på Facebook, i
forhold til sidste år 111%. De mest succesrige brands i hver kategori
er: Louis Vuitton (mode ur kategori) 12.170.512 fans, Tiffany & Co
(ure og smykker ur kategori) med 3.513.922 fans prestige ure, Tag Heuer
TAG Heuer (Kategori) har 805.731 fans, Montblanc (høj ende watch
kategori) 374.729 fans, Audemars Piguet (Haute Horlogerie kategori)
374.729 fans. De mærker, bliver bedre til at interagere med fans, selvom
den fans erhvervsfrekvensen er fortsat lav, men også gradvist øge, en
stigning på 91% (fra 0,49% i 2011 steg til 0,94% i 2012).
ga til se marke ure som Rolex ure og rolex Daytona
Nenhum comentário:
Postar um comentário